pondělí 19. února 2018

Blistex: Triple Butters

Kdy jindy se zaměřit na pořádnou péči o rty než v takovém mrazivém počasí, co venku poslední dny panuje? Balzám na rty Triple Butters od Blistexu už mám doma dost dlouho, ale nějak na něj nebyl čas a pořádně jsem po stěhování nevěděla, kde je. Takže když na mě při úklidu kosmetického stolku vykoukl, hned jsem ho musela vyzkoušet!


Klasické balzámy v tyčince mám nejradši, podle mě jsou nejhygieničtější a nejjednodušší na používání. Tenhle po rtech díky máslové konzistenci krásně klouže a jsem ráda, že i přes vyšší SPF nenechává takový ten bílý film. A velké plus má za skvělou vůni a chuť karamelu!


A jak je na tom s účinkem? Kombinace tří másel (bambuckého, mangového a tucuma, což je nějaká jihoamerická palma) má rty vyživovat a chránit a musím říct, že jsem s ním opravdu spokojená. Rty jsou jemné a nedělají se mi žádné suché šupinky. Na mazání nejsem nijak důsledná, balzám si dám tak jednou denně, a i to stačí, funguje opravdu dobře a po období, kdy jsem mazání flákala a měla rty hodně popraskané, mi je dal rychle zpátky do kondice.


Takže pokud sháníte na zimu nějakou lepší péči na rty, na tenhle máslíčkový Blistex určitě mrkněte. Seženete ho klasicky v drogerii nebo na KupKosmetiku za 79 Kč. Omrkněte třeba i novinkový Bliss Flip, který se mi bohužel při stěhování taky někam zakutálel a asi už ho nikdy nenajdu :D
Máte Triple Butters vyzkoušený? nebo nějaký jiný balzám od Blistexu?


Děkuji Mark Distri za poskytnutí balzámu k recenzi!

2 komentáře:

  1. Já ještě tyto balzámky nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  2. När jag introducerades för Mr. Pedro (A Loan Officer), gick jag in på marknaden som första gången husköpare.
    Mina behov var lite annorlunda och jag hade massor av frågor, innan han skickade mitt förhandsgodkännandebrev till mig ringde han för att prata med mig om vad det betydde och vad som kunde förändras. Han gjorde sig tillgänglig för mig i stort sett vilken timme som helst via e-post och sms, han var mycket lyhörd och kunnig. Han är också väldigt okomplicerad, jag förklarade för honom vad mina förväntningar var när det gäller stängningstid och andra detaljer. Han sa att han skulle uppfylla dessa förväntningar men han överträffade dem. Jag stängde så snabbt min mäklare och säljaren var förstås glada över det. Men som köpare uppskattade jag att få gå igenom processen på ett kortfattat men grundligt sätt. Från förhandsgodkännande till avslutning – resan var så sömlös och jag anser mig ha tur eftersom jag har hört skräckhistorier om internet. Jag rekommenderar en lånehandläggare, Pedro Jerome, kontakta e-post: pedroloanss@gmail.com & Whatsapp-nummer:+18632310632 till alla som letar efter ett lån på vilken marknad som helst.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!