úterý 22. srpna 2017

Real Techniques: brow set

Štetce Real Techniques, které vytváří sestry Nic a Sam Champanovy alias youtuberky z kanálu Pixiwoo, asi není třeba představovat. Na blogu jsem už o nich psala a od té doby jsem si pořídila ještě pár kousků. Nově najdete dvě základní sady štětců také v drogeriích DM - základní sadu Technique Essentials a taky sadu na obočí, o které vám něco povím dneska.


Sada obsahuje takové ty základní pomůcky a nezbytnosti pro úpravu obočí - na vytvarování pinzetu a nůžtičky, na vyplnění a rozčesání štětec a kartáček a navíc ještě malý štětec na korektor nebo rozjasňovač. Jak je u RT sad zvykem, i v téhle je přibalené pouzdro.

Zkosená pinzeta je super, nemám jí co vytknout, chloupky hezky zachytí a nepustí. Nůžtičky jsem, přiznám se, nikdy nezkoušela a ani nebudu, protože si s pinzetou vystačím, ale darovala jsem je kamarádce, která je naopak na zastřihnutí drobných chloupků používá, tak snad s nimi bude spokojená :)


Malý zkosený štěteček má ideální tvar a velikost, štětinky jsou pevné, neohýbají se, jde s ním obočí vymalovat jedním tahem. Momentálně používám gel od Essence, ale zkoušela jsem i na pudrové produkty a barvu zachytí v obou případech dobře a po obočí roznese rovnoměrně a jedním tahem. Po vymalování ještě řasy rozčísnu kartáčkem, je to takový ten klasický "řasenkový". Vyhovuje mi, že je větší - oproti staršímu brow setu, kde byl takový malinký, se kterým se mi nepracovalo tak dobře.


Posledním kouskem v setu je malý štětec na takovou tu finální úpravu třeba korektorem nebo rozjasňovačem. Nepoužívám ho pravidelně, protože rozjasňovač nebo světlý stín většinou plácnu pod obočí stejným štětcem, kterým si maluju oči, ale pokud jste zvyklé využívat víc štětců, tak ho využijete. Má kratší a pevné štětinky, takže nepráší a je opravdu precizní. Jediné, co bych sadě vytkla, je pouzdro, které mi přijde vzhledově trošku laciné a štětce jdou do něj dost ztuha. Osobně bych ho tam asi radši vůbec nedávala, mám všechny štětce pohromadě a mít speciální malé pouzdro jen na obočí mi přijde zbytečné.


Obě sady seženete v drogériích DM za cenu 699 Kč, případně další sortiment Real Techniques na e-shopu KupKosmetiku (klik!). Já si pořád brousím zuby na jejich houbičku, abych ji porovnala s BB!
Máte nějaké štětce Real Techniques? Zaujala vás tahle sada?


Děkuji Mark Distri za poskytnutí štětců k recenzi!

4 komentáře:

  1. Já mám téměř všechny své štětce Real Techniques a mám je moc ráda. Taklonové vlákno mi vyhovuje, chloupky ani po letech nevypadávají a zkrátka jsem velice spokojená. Tuhle sadu mám v plánu. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je super, že konečně něco takového se dostává i k nám a to přímo do DM a doufám, že se to rozroste i o další štětce. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem z nich tak nadšená, že je potřebuji všechny a hned ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  4. Zatiaľ od Real Techniques nemám nič, ale táto sada ma celkom zaujala, hlavne tie nožnice, pretože niekedy sa mi zdá, že si vypichnem s normálnymi oko
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!