úterý 6. června 2017

Catrice: blogger event

Sobotní odpoledne jsem strávila na krásné dámské akci (i když se na ní pár pánů našlo :) - konalo se blogerské setkání u příležitosti oficiálního představení značky Catrice v České republice a uvedení nových laků na nehty ICONails a dalších novinek v sortimentu.



Catrice asi netřeba dlouze představovat, tahle mladší sestra Essence na českém trhu roste a je k dostání na stále více místech - nejen v drogeriích, ale třeba i v Tescu nebo v Kauflandu. Překvapilo mě, že značka vznikla v roce 2004 a u nás je teprve od roku 2011, mám pocit, že ji znám odjakživa :) podobně jako u Essence, i u Catrice se dvakrát do roka obnovuje část sortimentu, novinky jsme si mohly prohlédnout i v sobotu.



Akce se konala v zajímavém prostoru Opero v úplném centru Prahy, u Staroměstského náměstí. Počasí bylo extrémně letní, takže lehčí styl občerstvení jsme asi všechny uvítaly - svěží jarní rolky, hodně zeleniny, ovocné sorbety a spousta čerstvých ovocných šťáv (a Prosecca...). Na akci dorazila i zástupkyně společnosti Cosnova přímo z Frankfurtu a jednatel společnosti Mark Distri, která na českém trhu Catrice zastupuje.


Výzdoba byla jako vždy krásná a stylová

I tentokrát jsme se mohly nechat nalíčit, na místě byli Lukáš Beran a Michal Marek, který není jen talentovaný vizážista, ale i módní návrhář a jeho návrhy zdobily interiér celé akce. Já jsem se tentokrát líčit nenechala, ale zato jsem využila paní manikérky a rovnou jsem vyzkoušela nové laky na nehty... a vybrala jsem si jako vždy sytě růžový odstín :D

Vybírám, vybírám... :)


Laky na nehty ICONails jsou novinkou a zcela nahrazují původní (v kulatých lahvičkách). Barevná škála je jako vždy široká, i když mi přijde, že je zatím celkem jednostranně zaměřená, je tam hodně růžových a světlých odstínů, ale určitě se na podzim dočkáme dalších barviček. Laky mají být velmi lesklé a odolné a vydržet na nehtech až 7 dní (zatím potvrzuji 4 dny, což je u mě nadprůměr, většinou po jednom dni musím sundávat). Hodně se mi líbí design lahvičky, která má dvojité víčko, jako to mívají dražší laky. Vytkla bych jedině trošku delší dobu schnutí, ale ta byla možná způsobená fakt teplým počasím a dvěma vrstvami laku, klidně by stačila jedna, barva je sytá a perfektně kryje. ICONAils už seženete v drogeriích nebo na e-shopu KupKosmetiku a stojí 79,90 Kč, speciální topcoat je myslím o něco dražší.

Pózujeme s Niki, odnesly jsme si krásné polaroidové fotky na památku :)


Sešly jsme se jako vždy v milé společnosti, takže jsme kecaly o všem možném. Na závěr jsme dostaly pořádnou nálož kosmetiky, stojan zůstal po našem nájezdu poloprázdný :) ale samozřejmě se o to s vámi podělím, takže brzy čekejte nějakou soutěž!
Máte rády značku Catrice? A už jste zkoušely nové laky ICONails?



Děkuji PR Mark Distri za pozvání na krásnou akci!

S kočkama :) Adri, Niki, Klárka a Stáňa

P.S. Všechny fotografie jsou od tradičního fotografa akcí Mark Distri, pana Tomáše Česálka ;) 

5 komentářů:

  1. Akce musela být povedená :)) Od Catrice se mi líbí hlavně ty laky.

    OdpovědětVymazat
  2. Super akce! Jsem na novinky zvědavá. Ale nejvíc mě vždycky baví to občerstvení :D

    OdpovědětVymazat
  3. to prostredie je neskutočne krásne! naozaj skvele Catrice vybral a vyzerá to na skvelú akciu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Catrice mám ráda. kupuju si od nich korektory a rozjasňovače. I laky jsem si hodně oblíbila :) Akce vypadá parádně♥ takový splněný sen
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  5. ICONails jsem v drogérii ještě neviděla, pořád u nás mají staré, ale koukala jsem na eshop a ty barvy vypadají vážně dobře (obzvlášť ty nude), tak nějaký asi zkusím a uvidíme, jak dlouho mi na nehtech vydrží.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!