pondělí 27. února 2017

Essence: Prismatic Rainbow

Tak se nám rozjel nový trend duhových a jednorožčích rozjasňovačů! Upřímně - je to spíš srandička a takové ty zelenkavé a fialové odstíny sluší opravdu málokomu. Ale vypadá to tak hezky a roztomile, že jsem taky jeden musela mít. Aktuálně je u nás k dostání jenom tenhle duhový Prismatic Rainbow od Essence (nebo možná ještě ne, já ho mám dovezený od kamarádky z Německa, ale blogerky už ho v jarním updatu Essence dostaly, takže tu asi každou chvíli bude). Vím, že sem míří i srdíčko od MUR, ale do té značky neinvestuju ani haléř, takže to oželím. O jiných podobných rozjasňovačích dostupných u nás zatím nevím, kdyžtak mi dejte vědět do komentářů, jestli máte nějaké tipy!



Obal je takový obyčejný plastový, určitě by se dal udělat i hezčí a bytelnější, ale zatím přežil i pád na zem, takže snad něco vydrží. V rozjasňovači jsou čtyři barvy uspořádané do duhy - červená je skoro jako tvářenka, oranžová a zlatá jsou klasické rozjasňující barvy a modrá je prostě zvláštní :D V panu vypadají barvy hodně výrazně, ale na tváři jsou decentnější. Jednotlivé proužky jsou naštěstí dost velké, takže si můžete nabrat barvu, kterou chcete, případně smíchat všechny dohromady pro takový bláznivější makeup. Když je ale smícháte úplně, vznikne velmi nositelný odstín, té modré se rozhodně nebojte!

Úplně nahoře pokus o mix všech barev :)

Všechny barvy smíchané dohromady

Výdrž není celodenní, ke konci vám na obličeji zbydou spíš jen třpytky. To je bohužel častý nešvar rozjasňovačů Essence - ty třpytky jsou navíc celkem výrazné a jsou na světle (na sluníčku) hodně vidět, takže je třeba mít při nanášení lehkou ruku a dobrý štětec. Konzistenčně je rozjasňovač takový sušší.


Za mě je to spíš taková legrácka na večer, na nějaký party make-up, pokud jste rozjasňovači rozmlasaní jako třeba já, tak vás to rozhodně neuspokojí - pokud teda neujíždíte na těch jednorožcích, pak to prostě mít musíte! Nevím, za kolik je u nás k dostání, ale tipuju, že cena bude kolem 100 Kč a klasicky seženete ve stojanech Essence nebo časem také na e-shopu KupKosmetiku (klik!).
Plánujete si pořídit tenhle kousek nebo nějaký podobný? Nebo vám to už přijde moc ulítlé?

5 komentářů:

  1. No mě popravdě tahle ta sranda, teda moc nezaujala.
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  2. Jejej připadá mi takový sušší...ale duhový rozjasňovač by se mi moc líbil...NYX má nějaké podobné rozjasňovače v nabídce, ale myslím že se dají sehnat zatím jen v zahraničí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já uvažuji o srdíčku od MUR, který má podobné odstíny, ale světlejší :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Čekala jsem, že když se lehce smíchají všechny barvy dohromady, tak bude použitelnější, ale z toho tvého swatche to tak nevypadá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělala jsem ještě jeden lepší, kdy jsem je opravdu úplně smíchala, snad je to lépe vidě ;)

      Vymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!