čtvrtek 30. července 2015

Orbit: posezení s blogerkami

Včera jsem se zúčastnila milého podvečerního blogerského setkání, které pořádala všem určitě známá značka žvýkaček Orbit. Večerem provázela Simona z blogu Style Cookbook a hosty byly módní návrhářka Veronika Štěrbová, která tvoří pod značkou Sophistic by Veronika, stomatoložka MDDr. Barbora Nesnídalová a dentální hygienistka Mgr. Hana Kučová. Celá akce se konala v úplně nových a moc zajímavých prostorách na střeše Černé Labutě v Praze.



Nejdřív jsme si povídaly o módě, jak se vlastně tvoří a určují trendy, co náš ovlivňuje, kde čerpáme inspiraci a co nás aktuálně v oblékání baví a nebaví. Poté se debata přesunula k zubům - ke správné péči (čistit dvakrát denně bohatě stačí a nejlepší kartáček je úplně rovný s menší hlavičkou), správnému bělení a řeč přišla i na rovnátka.


Nejvíc zajímavé mi přišly informace o bělení. V EU je docela přísná legislativa, takže veškeré volně dostupné prostředky mají jen minimální koncentraci peroxidu (maximálně 0,1 %). Na to "lepší" bělení si opravdu musíte zajít k profesionálovi, který vám ale musí zuby nejdříve zkontrolovat, důkladně očistit od plaku a zubního kamene a možná i celý proces z nějakého důvodu nedoporučit - podle toho poznáte, kdo tomu opravdu rozumí. Já bych třeba na bělení nemohla, protože mám flekatou sklovinu, takže by mi tam ty fleky zůstaly stejně. 


A proč je vlastně dobré žvýkat žvýkačky? Já se přiznám, že jsem docela závislák, bez žvýkačky se necítím dobře, ať už jde o svěží dech, ale taky mě žvýkání uklidňuje a nechce se mi třeba tolik spát :D po jídle jsou ale dobré pro tvorbu slin, které jednak neutralizují kyseliny v zubním plaku a také obsahují vápník, který posiluje sklovinu. 



Potom už jsme měly volnou zábavu. Sešly jsme se ve fajn sestavě, ráda jsem se s holkama viděla, probraly jsme všechno možné a konečně jsem se taky poprvé vyfotila ve Smileboxu, je to docela sranda :) taky byla k dispozici novinka, instagramová tiskárna Printka, která podle hashtagu printka najde a zobrazí fotku a vy si ji můžete hned vytisknout.


Večer byl příjemný a já moc děkuji agentuře AMI Communications za pozvání a milé dárečky!

8 komentářů:

  1. To vypadá na skvělou akci :) Já se bez žvýkaček taky neobejdu <3

    OdpovědětVymazat
  2. Byla to povedená akce a ráda jsem tě poznala! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. také si přidávám, muselo to být fajn :))

    OdpovědětVymazat
  4. Orbitky mám ráda a hned bych si dala ty dobroty :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezká akce, netušila jsem, že i orbitky jsou takovéhle roztomilé a pořádají akce pro bloggerky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já bez žvýkaček taky nedám ani ránu :) No, soudě podle fotek to byla fajn akce :)

    OdpovědětVymazat
  7. Byla to skvělá akce a jsem ráda, že jsem vás zase všechny viděla.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!