středa 3. prosince 2014

Vylosování soutěže Bourjois

Tak jsem se konečně dostala k sepsání jmen, nastříhání a složení papírků a k té nejhorší části - losování a natáčení videa. Příště to radši zase nechám na random :D celkem bylo 54 soutěžních komentářů a o něco větší zájem byl o první balíček. Losování byla docela sranda, děkuji R., režisérovi, kameramanovi a střihači v jednom, který se mnou měl trpělivost a asistoval mi. Video z losování najdete dole a já moc gratuluji výherkyním.


První balíček (černá tužka + hnědý lak) putuje k Míše...


... a druhý, barevnější balíček k Ilce. 


Holkám moc gratuluju, prosím, aby se mi ozvaly do středy. Pokud se první výherkyně neozvou, tak budu losovat náhradnice (ale tentokrát už radši bez videa :). Hrozně ráda bych udělala radost vám všem, ale bohužel tolik výher nemám... každopádně po novém roce budou určitě další soutěže, takže se můžete těšit!

6 komentářů:

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!