neděle 30. listopadu 2014

Voňavé Vánoce s Yves Rocher

Určitě jste už někde viděly limitované vánoční edice od Yves Rocher. Tentokrát jsou v nabídce čtyři různě voňavé řady, myslím, že některé už byly i loni, ale to není vůbec na škodu! Já jsem dostala ke zkoušení průřez všemi, dneska to ale bude spíš takové představení než nějaké obsáhlé recenze, navíc si ani nebudu všechno nechávat.


První a pro mě nejúžasnější řada je Hruška v karamelu. Vůně je šťavnatá, žádná chemie, hrozně mi připomíná můj oblíbený zimní nápoj, horkou hrušku, a hodí se mi do tohohle nevlídného počasí, je správně "hřejivá". I v práci se kolegyním moc líbila, takže jestli sháníte voňavé dárky, něco z téhle řady rozhodně doporučuju.


Sprchový krém jsme měli doma už dřív, takže ho mám ozkoušený. Je to takový řidší krém, slušně pění, nevysušuje, jen je škoda, že ta krásná vůně na pokožce nevydrží delší dobu. Toaletní vody jsem se ze začátku trochu bála, aby nebyla na kůži moc sladká a laciná, ale voní krásně svěže, přijde mi, že je tam víc akcentovaná ta hruška a sladkého ocásku tam není tolik. Bohužel nevydrží moc dlouho, takže během dne musím několikrát přestříkávat. Líbí se mi malé balení, tak akorát do kabelky. No a vonná svíčka řadu hezky doplňuje, má hořet až 20 hodin, nezapálená mi připadala hodně vanilková, ale naštěstí se rozvoněla hruškově. Vůně není tak intenzivní jako třeba u svíček Yankee Candle, ale obývák nám provonět zvládla. Hoří rovnoměrně, nečadí.



Další řada v nabídce je Kakao s pomerančem, ze které mám sprchový gel. Voní jako pomerančové čokopiškoty, na mě je až moc sladká, navíc čokoládové vůně nepatří mezi moje favority, takže si ho nebudu nechávat.

zdroj: TZ Yves Rocher

Dvě "hlavní" vánoční limitky sice nemají úplně typické vánoční vůně, ale voní zajímavě a mají kouzelné obaly. Z řady Lesní ovoce mám balzám na rty. Obecně jsem bývala s balzámy od Rochera spokojená, tenhle je co se týče hydratace a péče o rty podobný jako ty ze stálé nabídky, ale bohužel ve složení (najdete tady, v záložce formula - upřímně mi docela chybí složení na českých stránkách, když už není na obale) je u všech na prvním místě minerální olej, což je věc, které se chci co nejvíce vyhýbat. Balzám je lehce barvicí, udělá na rtech načervenalý nádech, takové to "moje rty, ale hezčí". Vůně je ale docela umělá a sladká. Z ostružinové řady mám tekuté mýdlo na ruce, které jsem nechala u přítelovy mamky, já používám mýdla tuhá. Zkoušela jsem jen tu vůni, přenesla mě do léta (což teda od vánočních kolekcí člověk moc nečeká...), voní jako čerstvě utržené ostružiny.


Celkově se mi letošní vánoční nabídka líbí, myslím, že jde z výrobků namíchat hezké dárkové balíčky a rozsah vůní od sladších po ovocné je fajn. Já si určitě ještě pořídím něco z hruškové řady, protože ta vůně mě úplně dostala. Pokud vás něco zaujalo, tak to seženete buď v kamenných obchodech nebo na e-shopu Yves Rocher, elektronický náhled vánočního katalogu najdete tady.
Už jste byly vánoční novinky očichat? Nebo už máte něco i doma? 


Děkuji Yves Rocher za poskytnutí výrobků.

10 komentářů:

  1. Hruška voní skvěle, z té řady si něco musím pořídit, zatím jsem byla jen na čumendě a na čmuchandě :) Za to lesní plody a ostružina mě zklamaly, protože takové parfemace nabízí Rocher i v řadě Plaisirs Nature. A kakaovopomerančová řada byla už minulý rok :(( Měla jsem z ní ten sprcháč s kakaem a malinou a voněl taky jako Pim's :D

    OdpovědětVymazat
  2. Kupovala jsem kamarádce sprcháč pome + čoko, a voní úžasně, a ta hruška! Svíčka se mi hlavně líbí, je to stylovka, ale asi by mi bylo líto jí pálit, tak si to asi nechám ujít. Jinak se mi limitka líbí moc, ale ne tak, že bych ji musela mít ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja sa veľmi pri tejto značke nezastavujem. Veľmi som sa o ňu ani nezaujímala, no asi by som mala začať. Všetko znie tak krásne. Už som o týchto veciach čítala aj na inom blogu a fakt ma to zaujalo a hlavne inšpirovalo. Doteraz som nevedela, čo mamine a kamoške kúpim pod stromček. Tomuto sa určite potešia.
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  4. Mne sa veľmi páči na hrušková sviečka. Už som tam 2x nabehla, že si ju kúpim, ale môj vnútorný bojkot YR je silnejší :D Keby aspoň tých 40% z pohľadnice platilo i na ňu..debilné zelené puntíky na všetkom!

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se nejvíc líbí ty obaly, ale bohužel YR není pro mě. Ale ta hrušková řada by mě možná zlákala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zvažuju, že něco hruškového koupím mamce, voní to krásně. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pořád přemýšlím o té svíčce, zítra jedu do Olomouce, tak uvidím, jestli si ji povezu domů :P

    OdpovědětVymazat
  8. Chtěla bych si koupit něco z té hruškové řady určitě a pak uvidím, jak mi budou vonět ty další :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já teda YR nějak extra nemusím, ale hruška v karamelu? Já miluju ty horká nápoje brusinka, jablko, hruška, javor <3 fakt na tom ujíždím, nádherně to voní... Takže změna a vydám se do YR =o) tohle fakt potřebuju očichat...

    OdpovědětVymazat
  10. Hrušku v karamelu jsem si zamilovala i já!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!