středa 26. listopadu 2014

Sante fluid pro smíšenou pleť

Tak jako mám pořád tendence zkoušet nové a nové make-upy, tak i v denních krémech docela ráda experimentuju. Mám smíšenou, citlivou a k problémům docela náchylnou pleť, určité požadavky na složení a co si budeme povídat - i na takové to okolo jako je vzhled a uživatelský komfort. Tenhle Vyrovnávací fluid s bio açaí od německé značky přírodní kosmetiky Sante mě na první pohled docela zaujal, zkouším ho téměř denně už tři měsíce, pomalu se blížím ke dnu, takže nastal čas na zhodnocení.


Obal je líbivá plastová lahvička s pumpičkou, celá zabalená ještě v krabičce. Pumpička je hygienická a praktická, na jedno lehké pumpnutí (ne až nadoraz) nadávkuje množství tak akorát na jedno namazání. Oceňuju detail, že etiketa na lahvičce není slepená od okraje k okraji, ale je tam takový průzor, kterým vidíte zbývající množství krému. Vůně je taková pro můj nos nepopsatelná, připomíná mi nějaké listy a na zadek si z ní nesednete, dovedu si představit, že někomu se může nelíbit.


Konzistence je opravdu lehká, fluidní, ale není vodová. Krém se dobře roztírá a vstřebává, ale ze začátku, než jsem to vychytala, jsem si ho dávala zbytečně moc a pak jsem měla trochu ulepený pocit. Hydratace je pro mě tak akorát, ale na zimu nebo pro náročnější pleť bych určitě doporučila něco hutnějšího.


Podle výrobce má fluid regulovat tvorbu mazu, zvláčňovat, zmatňovat a vyživovat smíšenou pleť. Obsahuje bio olej z açaí, výtažky z ploštičníku a kdoule, vrbovou kůru a mandlový a jojoboý olej. 


Zmatnění jsem nepozorovala, ale zlepšení kvality pleti rozhodně. Sice vám tenhle krém nepomůže od nějakých velkých projevů akné, ale to si ani neklade za cíl. Když mám před měsíčkama nebo mi nesedne make-up a celá se osypu, tak sahám na pár dní po něčem silnějším, ale jinak jsem pořád používala tenhle. Pleť je jemnější, nemám tolik teček a ucpaných pórů a kromě výše zmíněných stavů se mi skoro žádné pupínky nedělají. Ještě bych zmínila, že jsem ho používala bez problémů i pod make-up, nijak se nedrolil.


Ze začátku jsem si říkala, že je to docela průměrný krém, ale používáním se mi pleť opravdu vyrovnala a zlepšila, jen se to prostě nedostavilo přes noc. Jinak jsem ostatní výrobky, které používám, neměnila, takže je to opravdu zásluha tohohle krému. Seženete ho v Biooo v Kotvě nebo na jejich e-shopu, cena je 346 Kč za 30 ml.
Znáte značku Sante? Zkoušely jste od ní něco?


Děkuji Biooo za poskytnutí krému k recenzi.

6 komentářů:

  1. Obal je jako zelené jablíčko :). Krém zní teda dobře... moc dobře! Santé znám, už hodně dávno jsem měla make-up a ten byl hrozně nekrycí, ale určitě jsem na značku nezanevřela, to ne :D

    OdpovědětVymazat
  2. Značku neznám, ale vypadá sympaticky. :) Díky za tip, mohl by mi sednout.

    OdpovědětVymazat
  3. Fluidy se mi líbí, samotná jsem zkoušela jen pár vzorečků, a tenhle vypadá doost dobře :-) A zmírnění akné? Perte to sem!

    OdpovědětVymazat
  4. Značku jsem zaregistrovala právě v bioo. Zatím na ni nepřišla řada, ale vypadá to dobře. U té přírodní kosmetiky se mi vždycky zdá nájezd pomalejší, ale zase efekt v závěru silnější a trvalejší. Nojo, prostě to nešolíchá jen tak po povrchu, aby se neřeklo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Od Santé jsem měla denní krém. Vzorek byl super, samotný krém takový normální. Teď používám jejich make-up. Na ten fluid se budu muset podívat, ale až po zimě. Do mrazu by mi to nestačilo.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!