neděle 17. srpna 2014

Mini laky Yves Rocher

Od té doby, co jsem začala sledovat blogy a pak i sama psát, se můj vztah k lakům na nehty změnil. Dřív jsem si nehty neuměla nalakovat tak hezky jako teď a hlavně jsem nosila pořád jednu barvu nebo průhledný lak. Teď se snažím nehty ladit s oblečením, taky mám jiné barevné preference v létě a v zimě a prostě si s barvama víc vyhraju. Dneska vám ukážu dva laky od Yves Rocher. Žlutý odstín jsem dostala spolu s vínovým na testování, ale není to vůbec moje barva, takže je jen na skupinové fotce a časem asi poputuje do soutěže. Tohle je můj první lakovací článek a na tipy mi lak nešel moc dobře nanést, takže prosím o shovívavost :)


První odstín, Menthe, je z jarních novinek a kupovala jsem si ho sama už někdy v květnu. Je to krásná zeleno-modrá barva, řekla bych až smaragdová. Kryje perfektně v jedné vrstvě, nepruhuje, je sice hustší, krémový, ale pracuje se s ním dobře. Bohužel jsem ho už ale neviděla na e-shopu, tak nevím, jestli je ještě k sehnání.

tak tady se mi povedl "úžasně" nalakovat - na nehtech ale tohle opravdu nedělá
a barva v reálu vypadá jako v lahvičce!

Odstín Ombre pourpre je z letní kolekce laků Luminelle, která je v prodeji od 1.8. Je to tmavá, vínová barva, která se ale podle mě na léto vůbec nehodí, její čas přijde na podzim. Je řidší, docela pruhuje a je třeba alespoň dvě vrstvy, aby se ty čáry zakryly. Nepracovalo se mi s ním tak dobře.


Co se týče balení, tak jsou to opravdu mrňouskové, lahvičky mají po 3 ml, takže na pár použití. Ale aspoň to vypadá, že je někdy spotřebuju, jinak se mi to ještě u žádného laku nepovedlo! S tím se ale pojí trochu horší manipulace, rukojeť je fakt kraťoučká. Štěteček je taky menší, ale lakuje se s ním dobře. Výdrž je tak kolem tří dnů bez nadlaku, pak se začnou ošoupávat špičky, s nadlakem se tak o den dva prodlouží, vínový držel víc. Oba schnou rychle, zelený o něco déle, ale to bude tou hustší konzistencí. Odlakování bylo u obou bez problémů.


Laky z jarní kolekce (s kytičkou na obalu) jsou dostupné v 8 odstínech, ty z letní kolekce Luminelle v 10. Složení jsem dohledala až na anglických stránkách a myslím, že jsou 3, možná i 5 Free (zkušenější omrknou zde). Cena je 59 Kč a seženete se přes e-shop Yves Rocher nebo v kamenných prodejnách.
Líbí se vám odstíny? Máte zkušenost s laky Yves Rocher?


Děkuji Yves Rocher za poskytnutí vínového a žlutého laku k recenzi.

12 komentářů:

  1. Nejvíce se mi líbí ten vínový, i ty horší vlastnosti bych mu možná prominula. ;-) Taky už se dlouho chystám na svůj první lakovací článek, ale zatím jsem zaseklá v té fázi, že pořád dokola všechno přefocuju a nejsem s tím spokojená. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si netroufám nafotit svoje nehty, ty snese Instagram, tam jsou ty fotky malé :D a s těma tipama mi to prostě nějak nejde, možná zkusím ještě nějaké jiné...

      Vymazat
  2. Všimla jsem si dobře (už před pár dny) nové fotky? Moc pěkné, sluší :-)
    Já mám slabost pro mini laky :-D Roztomilost, posledně jsem byla na větvi z těch od Bourjois. Tyhle YR jsem kdysi měla a i spotřebovala, co vím, tak byly docela fajn. Ale je to už dlouho. Ani jsem nevěděla, že mají jen 3 ml, myslela jsem, že víc.

    OdpovědětVymazat
  3. ten vínový je parádní, na podzim bude skvělý :))

    OdpovědětVymazat
  4. vinovy je krasny :) inak ma tito mrnouskove moc nelakaju. Mam radsej hrubsie stetce s farbou, ktora dokaze zakryt necht na jeden tah ^^ ale mam od YR iny lak (vo vysokom uzkom obale) a s tym som bola celkom spokojna :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem měla jeden nebo dva a moc kvalitní mi nepřišly. Strašně rychle vyschly. Ale souhlasím, že ten vínový je super. Já nosím jen pár barev a ty pořád střídám, takže další laky kupovat neplánuji :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten vínový je nádherný! Tyhle barvy mi sice v létě nesluší (jak říkáš je spíše na zimu), ale jinak je zbožňuju. :)

    OdpovědětVymazat
  7. ty mini laky z letní kolekce jsou moc fajn, mám žlutý a oranžový, což jsou úplně perfektní výrazné
    barvičky na léto! <3

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se líbí všechny, až na ten žlutý :D. Sluší opáleným, což bohužel nejsem.

    OdpovědětVymazat
  9. Ten vinovy mi prijde ten na podzim uzasny! Jinak man novy blog budu rada kdyz se podivate :)
    styleyourlife-my.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat
  10. Takové stylové podzimní barvičky, krásné ;)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!