pátek 18. července 2014

Novinka Yves Rocher: lesklá rtěnka

Tyhle fešandy jsme mohly s Rendy a Petrou vidět poprvé už na představení jarních novinek Yves Rocher, ale v prodeji jsou teprve zhruba měsíc. Já jsem pro ni šla do obchodu hned, protože se mi tahle Lesklá rtěnka s třešňovým olejem strašně líbila už od začátku. Rtěnka obsahuje 100% třešňový olej, který má zajistit lesk a odrážet světlo, a omega 6 a 9 mastné kyseliny pro výživu a ochranu. Dojmy jsou ale bohužel rozporuplné...



Obal je krásný, červenou mám moc ráda, evokuje mi ty třešně. Dobře se otevírá, ale zároveň se neotevře sama. Odstínů je na výběr 12, od výrazných po jemnější, já jsem zvolila ten nejsvětlejší, Litchi. Co se týče vůně, tak cítit je, ale není to taková ta typická rtěnková vůně, je jemnější, ovocnější.


Můj odstín obsahuje jemné třpytky, které se mi ale nepodařilo na fotkách zachytit. Nevím, jestli za to můžou ony, ale po nanesení rozhodně necítím hydratované rty, není to, že by rtěnka vyloženě vysušovala, ale hydrataci si prostě představuju jinak, mám na rtech takový až lehce nepříjemný pocit. Do vrásek nezalézá.


No ale kámen úrazu je výdrž. Po prvním pití nebo jídle jde rtěnka ze rtů úplně dolů a to jí prostě neodpustím. Možná, že jiné odstíny jsou na tom lépe, ale zkoušet to nebudu. V porovnání s černýma Essence rtěnkama, kterých mám doma asi pět, tahle na plné čáře prohrává - jak s hydratací, tak s výdrží.


Odstín je opravdu hodně světlounký, při jedné vrstvě skoro nejde vidět, ale já mám tyhle nenápadné odstíny radši, takové ty "moje rty, ale hezčí". Mám docela velkou pusu a i když jsem jednu dobu výrazné barvy zkoušela, tak se v nich prostě necítím dobře... Oceňuju, že se hezky a přirozeně leskne.


Tak jak jsem se na ni těšila, tak mě rtěnka poměrně zklamala. Plná cena je 195 Kč za 3,5 g, momentálně je v akci za 139 Kč, já jsem ji díky nějakému letáku měla zhruba za stovku, což už docela jde. Seženete ji klasicky v kamenných obchodech Yves Rocher nebo na jejich e-shopu.
Zkoušely jste tyhle nové rtěnky? Jsou třeba jiné odstíny lepší?

11 komentářů:

  1. Vyzerá ako balzam na pery :) ale nejaký iný odieň by som vysúšala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi obal a i na rtech vypadá moc pěkně :). Z Yves Rocher jsem zatím nic nezkoušela
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že zůstanu u Grand Rouge řady...

    OdpovědětVymazat
  4. To je skoda, lebo klasicke YR ruze su uplne uzasne :)

    OdpovědětVymazat
  5. jé to je škoda, chtěla jsem se po nich mrknout :) ještě počkám na recenze jiných odstínů a pak se rozhodnu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna jsem dnes kolem YR šla a vzpomněla si na tebe :)
    Já mám z YR oblíbenou Grand Rouge a je prostě super, krásně drží a je fakt, že po té zkušenosti by mě časem i lesklé lákaly. Asi nemusí :)

    OdpovědětVymazat
  7. SUper recenzia :_)

    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  8. Design ma velmi pekny, ale tiez by mi ta vydrz asi dost vadila..:(

    OdpovědětVymazat
  9. Teda, tak tohle opravdu vypadá jako propadák..

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. také si pro ni časem zajdu (teď mám nakupovací stopku :D), tak snad nebudu zklamaná :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!