čtvrtek 20. března 2014

Nákupy z World of Beauty & Spa a soutěž pro vás! - UKONČENO

Původně měl tenhle článek být fotoreport, ale protože jsem si s sebou vzala rozbitý foťák, tak z fotek bohužel nic není. Takže pokud vás zajímá, jak to na veletrhu World of Beauty & Spa vypadalo, tak mrkněte k Rendy, ta je má jako vždycky perfektní. Lístky na tenhle veletrh, který se koná dvakrát ročně, jsem vyhrála v soutěži u Alči a v sobotu dopoledne jsme spolu s Míšou z Kiss a bee vyrazily směr Letňany. Nikdy dřív jsem na kosmetickém veletrhu nebyla, tak jsem byla hodně zvědavá, jak to bude vypadat a probíhat.


Byla tam spousta zajímavých stánků a kosmetiky, kterou jsem neznala, všechno hezky pohromadě, pro kosmetické fanatiky ideální místo. Mohla jsem si naživo prohlédnout věci, které znám jenom z netu, něco vyzkoušet, očichat. Na druhou stranu jsem čekala víc nějakých speciálních akcí, slev, vzorečků... Taky mě překvapilo množství stánků s lacinými šperky, kabelkami a oblečením hlavně ve druhé, "nehtové" hale, kterou jsme ale jenom prolítly, protože to byla opravdu hrůza. Myslím si, že to je docela zbytečné a fakt by mě zajímalo, kdo si ty věci koupí. Taky jsem čekala větší výběr u Jordany a Milani, měla jsem zálusk na pár věcí, které tam nebyly, no a o tom, že neměli k dispozici testery jste už asi četly. Ale růžičkovou tvářenku mám!

růžičková tvářenka Milani z LE, odstín Tea Rose, a lak Jordana, odstín Hawaiian Flower

Mrzí mě, že jsem si víc neprohlídla stánky Ryor, Artdeco a Nobilis Tilia, ale měli neustále narváno, takže jsem to pak vzdala. Hodně mě překvapily slavné Sleek paletky, myslela jsem, že jsou větší! Bohužel je nedoplnili, takže zbyly jenom takové ty křiklavé odstíny. Tak třeba příště, spolu s parádní paletkou korektorů (tu tam měli už jenom v odstínech pro černošky). Celkově mi přišlo, že měli věci hodně probrané a personál dost neproškolený.


Kromě tvářenky Milani a laku na nehty Jordana jsem si ještě u Saloos stánku koupila hydrofilní odličovací olej a tělový peeling, oboje s mojí oblíbenou vůní levandule (očichání se vyplatilo, kdysi jsem si přes net chtěla objednat peeling s růží, ale naživo mi dost smrděl) a jednu malou mořskou houbu na obličej. No a samozřejmě jsem při svých nákupech myslela i na vás a mám tu pro vás takovou maličkou soutěž o dvě věci od Jordany - krásný růžový lak na nehty v odstínu Pink bunny a balzám na rty Yummy strawberry.


Podmínky jsou jako vždycky jednoduché:
1. sledovat přes GFC (a like na facebooku taky potěší :),
2. napsat komentář, jestli jste na tomhle veletrhu byly, co jste si koupily, případně jestli by vás nějaký podobný lákal (v dubnu bude ještě Interbeauty a Biostyl),
3. být z ČR nebo SR,
4. mail nepište, výherkyni uveřejním v některém příštím článku a ozve se mi sama!
Soutěž ukončím 31.3.2014 ve 20 hodin večer, vítězné číslo vylosuje random. Tak držím palce!

25 komentářů:

  1. Na veletrhu jsem nebyla, protože to mám do Prahy daleko. Někdy bych se na podobný veletrh ráda podívala, i když o tomhle jsem zatím četla takové rozporuplné dojmy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na veletrhu jsem bohuzel nebyla:((( u nas nic takoveho neni...

    OdpovědětVymazat
  3. jsem ráda, že ses na veletrh mohla podívat a něco pěkného si koupit :))
    já tam jezdím celkem pravidelně už několik let, ale kdybych neměla vstupenky, tak bych asi nešla, přeci jenom 130 Kč je docela dost (+cesta, protože nejsem z Prahy)
    jinak co se týče toho oblečení (nebo spíš hadrů:D), já bych tam vůbec takový stánky nepouštěla, protože to pak kazí celou atmosféru veletrhu a fakt nechápu, jak si to tam někdo může koupit :)
    a to samé i ty blbinky na zdobení nehtů, které je z 95% z Ebay a s mega přirážkou :D
    Ale i přesto tam ráda jezdím, vždycky si udělám dámskou jízdu, v klidu si to tam projdu, juknu co je nového a je to fajn den :))

    OdpovědětVymazat
  4. Na veletrhu jsem bohužel nebylo, nejsem z Prahy. Ráda bych se ale také někdy na podobnou akci podívala.

    OdpovědětVymazat
  5. Na veletrhu jsem nebyla, chodím pouze na Interbeauty Prague. Doufám, že i na tom pak seženu kosmetiku Milani, láká mě. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  6. Na veletrhu jsem nebyla a jak jsem tak četla nejrůznější reporty z akce, tak jsem s největší pravděpodobností naštěstí o moc nepřišla.. Každopádně musím uznat, že tvářenka je opravdu nádherná, bylo by mi až líto ji postupně spotřebovat. :) Do budoucna bych ale nějaký podobný veletrh ráda navštívila (ideálně s bio kosmetikou, která mě v poslední době velmi nadchla). :)

    OdpovědětVymazat
  7. škoda že aj u nás také niečo nie je :( rada by som išla na niečo také :) ojojoj moja peňaženka by sa len tak trásla :)

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji přes GFC i na Facebooku.
    Chodila jsem vždy jen na medicínské veletrhy, kosmetický mě ale také moc láká.
    Tvářenka vypadá krásně!

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji přes GFC. Na tomto veletrhu jsem nebyla, jedu na Interbeauty. Určitě bych si koupila od Jordany jahodový balzám a tvářenku Milani.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoooj,

    já jsem se neúčastnila, vstupenky mi přišly drahé :-) Proč mám platit za vstup někam, kde hodlám utrácet? A Letňany mám přes celou Prahu... počkám si, až bude něco v Holešovicích =o)

    Nakonec jsem ráda, že jsem tam nejela, ptž nehtařská hala je škoda místa. Btw KDO dnes nosí umělý nehty? V mém okolí jedna jediná holka a jinak nikdo, ani ty zapřísáhlý umělářky už ne. Podle mě frčí přirozený nehty a hezké lakování...

    Já bych chtěla okoukat Sleek, jelikož si od nich nemůžu vybrat žádnou paletku, podle fotek na netu se mi prostě žádná nelíbí tolik, že bych používala aspoň 9 stínů v ní... Ale na živo je to určitě jiný...

    Pak bych ráda viděla osobně Jordanu, ze které jsem nadšená. Objednala jsem si před měsícem úžasnej make-up ála porcelánová panenka, krásně světlej s podtónem do růžova <3 a jejich novej voděodolnej linkovač, přenádherná tyrkysová křiklavá barva, excelentní výdrž... a to samý černá tužka na oči, já jsem prostě překvapená, co se dá levně koupit =o)

    Saloos mám ráda, ale v drogérce je sortiment dost osekanej, tam bych se taky zastavila =o)

    OdpovědětVymazat
  11. gfc ervulenka
    Nebyla, ale urcite to musi byt zajimave.

    OdpovědětVymazat
  12. Lak i balzámek vypadají slaďoučce. :) Na veletrhu jsem nebyla, je to pro mě dost z ruky, ale hodně jsem o něm už slyšela, do budoucna se nebráním ničemu. Občas se nachomýtnu spíš na knižní veletrhy nebo na turistické (ITEP, Kompas). Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka).

    OdpovědětVymazat
  13. Áááá, příště nesmím chybět :) Ten Biostyl by mě celkem lákal, ale od dubna nastupuji do nové práce, tak pořádně nevím, jak to bude s časem...:) Jinak pěkné nákupy. Já bych se asi určitě zastavila u stánku Saloos :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ta tvářenka je moc hezká a ten balzám taky vypadá dobře.Na kosmetické veletrhu jsme ještě nebyla,ale hrozně moc bych chtěla.Hrozně mě baví o nich číst a pokaždé si říkám,že příště musím jít taky,ale pak zapomenu sledovat,kdy se konají.Tak snad příště už to vyjde :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Tá lícenka je tak neskutočne krásna. Asi by som na ňu len pozerala, aby som ju nepokazila. :)
    Ms Rontgen | expressing myself

    OdpovědětVymazat
  16. Ten peeling vypadá dobře, doufám, že bude bližší reportáž :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Na veletrhu jsem nebyla :(

    OdpovědětVymazat
  18. Já jsem na beauty veletrhu ještě nikdy nebyla, ale popravdě mě to ani tak neláká, protože můj výběr je dosti specifický...ale Biostyl zní dosti lákavě :-) Jinak cena vstupenky je trošku vyšší (jezdím každoročně na živitelku a tam se pohybuje do stovky), ale v dnešní době s tím holt musíme počítat..

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Naty,
    abych byla upřímná, tak jsem nikdy na beauty veletrhu nebyla a asi bych raději ani nechtěla, protože se moc dobře znám - ve výsledku bych utratila moc peněz za věci, které vlastně vůbec bytostně nepotřebuju. Ale ráda bych zase někde narazila na stánek Jordany, ten mě na brněnských vánočních trzích opravdu zaujal...hned bych doplnila sbírku laků, lákaly by mě docela ty texturové! ;) (mimochodem Hawaiian flower jsem si tenkrát z trhů taky odnesla :))

    Hrozně ráda bych vyzkoušela ten balzám na rty, takže budu doufat, že se třeba na mě usměje štěstí :) (Pink bunnyho snad ani nemusím zmiňovat ;))

    OdpovědětVymazat
  20. Já tam nebyla a pořád nevím, jak s tím Interbeauty....počkám si na seznam vystavovatelů. Pokud by tam měl být Saloos, Nobilis, Yamuna, Sleek, Milani, tak jdu, ale to asi nebude no :-( Tak uvidím. Zase je tam vždy Shellac a není špatné okouknout na živo barvičky, jenže prostě proč platit vstup 130 Kč za to, že můžu jít nakupovat??? Mi přijde dost na nic :( a vzhledem k tomu, že posledně ani nebyly žádné pořádné veletržní slevy (jako Shellac za 500 když z e-bay ho mám za 270???), tak to spíš nevidím.
    Ta mini mořská houbička je vážně roztomilá :)

    OdpovědětVymazat
  21. Saloos naprostá jednička pro mě. Odličovací olej mám 500ml, malý jsem vyplácala poměrně rychle :D odličuji pouze mořskou houbičkou, mojí Betty už nedám z ruky :)

    Na veletrhu jsem nebyla, ale hrozná ráda bych se někdy na nějaký podívala a třeba se tam setkala i s nějakými blogerkami. Bohužel bydlím v prdeli odříznuta od veškerých akcí a podobně :/

    Sleduji jako Lady eS

    OdpovědětVymazat
  22. Sleduju přes GFC jako By-Moni
    Nebyla jsem. Možná by mě to lákalo někdy někam zajít, ale asi by mě začala nenávidět moje kreditka :D
    Z ČR jsem.

    Od Saloos jsem si pořídila bambucké máslo, balzám na nehty, levandulový a konopný olej a vodu z růží. Zatím jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
  23. Sleduju přes GFC jako Tereza Kratochvílová :)
    Jinak na veletrhu jsem teď nebyla, minulý rok jsem se šla podívat na Interbeauty Prague, ale zase tak moc mě to nezaujalo. Spousta věcí jako od vietnamců, ceny nic moc.. Hlavně mě prostě štve, že tam jdeš, aby sis koupila kosmetiku a oni po tobě chtějí ještě vstupné, které podle mě není ani symbolické. Moc tu strategii nechápu.. Ale líbí se mi ta tvoje houbička, asi se po ní někde mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  24. Sleduji přes GFC jako Simona Stupenova. Na veletrhu jsem nebyla, jelikož bydlím mimo Prahu a mám to vše celkem z ruky, jinak bych tyto akce jistě vymetala:D A tvé nákupy se mi hodně líbí, zvlášť tedy ta mořská houba, musíš na ni napsat recenzi!:) (hodlám si ji též pořídit)

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj,
    na veletrhu jsem nebyla, protože jsem neměla zrovna peníze nazbyt. Nicméně ráda bych se někdy na nějaký podívala. Zvlášť, když by tam byl stánek Sleek a Milany.
    Ta růžová tvářenka a přírodní houba mi připadá super:)
    Sleduju na GFC (Anežka Vávrová) i na FB.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!