sobota 4. ledna 2014

Stínujeme s Inglotem

Vánoce jsem trávila u rodičů, kteří bydlí blízko Centra Chodov, tak jsme se tam o povánočním víkendu vypravili. Chtěla jsem si pořídit nějaký nový make-up, tak jsem se rozhodla navštívit prodejnu Inglot, kde zrovna probíhají slevy (ještě dnes a zítra prodlouženo do 10.1.!). Samozřejmě jsem s prázdnou neodešla :) Make-up vám ukážu někdy příště v samostatném článku, ještě ho testuju, ale zatím jsem s ním moc spokojená. No a kromě něj jsem si ještě pořídila oční stín a stín na obočí, abych si doplnila svoji freedom system paletku.



Oční stín je decentní, světlý, protože většinou nepoužívám vůbec žádné a když, tak jenom na sjednocení barvy víčka. Je to taková tělová růžová, do broskvova, která víčko prozáří, ale nevypadám s ní ubrečeně, jak se může někdy s růžovými stíny stát. Používám ho běžně bez báze a vydrží mi zhruba 8 hodin, při testu s bází se nehnul až do večera. Nanáším ho štětcem na oční stíny od Real Techniques, pokaždé se nabere tak akorát barvy, neopadává ani moc nepráší. To je dobře vidět na té paletce, která je černá, ale okolo stínu naprášeno není.


Takže shrnuto - pigmentace a výdrž velmi dobré, neprášení taky oceňuju. Nevím, jak jsou na tom jiné odstíny, každopádně tenhle rozhodně můžu doporučit. Bohužel je nemají pojmenované (chápu, že jich je hodně, ale bylo by to hezčí :), je to odstín 341 (matte), má 2,3 gramů a bez slevy stojí 150 Kč.


Stín na obočí mi slečna vybrala perfektně. Obočí mám o dost světlejší než vlasy, ráda si ho vždycky maluju tmavší (pokud máte Famous paletku z LB, tak jsem si vždycky tou prostřední barvou celé obočí vystínovala a pak lehce zvýraznila tou nejtmavší) a tahle barva mi k vlasům i obličeji sedne krásně.


Jsem špinavá blond a i když ten stín je na první pohled hnědo-šedý, tak s ním obočí chytne přesně tu správnou barvu - jako vlasy, jenom o fousek tmavší, aby to působilo výrazněji, ale ne vulgárně. Opravdu musím ocenit pomoc s výběrem, sama bych si takový odstín nikdy nevybrala. Vydrží celý den, s tím, že ho teda jemně zafixuju průhledným voskem. Odstín má číslo 560, 3,2 gramů a stojí taky 150 Kč.


No a na závěr moje kompletní paletka - stín na obočí, oční stín, korektor a tvářenka.
Znáte značku Inglot? Máte od nich něco?

P.S. Možná pak doplním fotky stínů v akci, ale momentálně sedím doma nad učením a nemám zrovna reprezentativní obočí ani chuť s tím cokoliv dělat :D

21 komentářů:

  1. Zrovna včera jsem byla nakoupit na Černém mostě :). Z mých 5 vybraných stínů bohužel jeden neměli, tak se pro něj budu muset ještě stavit jindy na Chodov. Pěkné odstíny sis vybrala, i ten make-up je fajn, zkoušela jsem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Slevy? Ha! :D Jedu tam! :D Od Inglotu mám linky a jsem z nich pořád nadšená. Ten stín na obočí vypadá super.. Asi si taky nechám poradit, zrovna dopotřebovávám ten prostřední stín z Famous paletky a nevím co dál. Akorát naposled tam byl nějaký muž, který mi nebyl dvakrát sympatický a nechoval se úplně přívětivě, tak tam snad bude ona příjemná slečna, co dobře poradí..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jezdím přes Chodov občas do školy, vždycky si říkám, že se budu muset konečně do Inglotu podívat, a vždycky stihnu peníze utratit jinde, než se tam dostanu... No nic, příště už to vyjde, ten světlý stín mě nalákal, se stínováním to mám podobně (tedy také na ně většinou kašlu), tohle se zdá jako pěkná upravenější alternativa:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Komplet paletka vyzera velmi pekne :) Nemam nic od Inglotu a momentalne ani peniaze..kolko % zlava tam je? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mají to rozdělené podle výrobků, v prvním odstavci je kdyžtak odkaz na jejich fb fotku, kde to mají rozepsané :)

      Vymazat
  5. Dobře jsi vybrala :-) Ten matný hnědošedý stín si asi taky pořídím na obočí, mohl by mi sedět.

    M. UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  6. Paletka jako celek vypadá moc pěkně. :)
    Akorát já jsem se teďka tak zažrala do těch indie sypkých stínů, že v drogerce ani v parfumerce asi žádné stíny hodně dlouho nenakoupím. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já už Inglot plánuji strašně dlouho, jen se nemůžu dostat do toho obchodu :) Ale snad se tam taky jednou dostanu a pokoupím všechno důležité :) Hodně mě lákají ty stíny na obočí a jejich rtěnky :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj,

    tak já jsem byla v Inglotu na Chodově před vánoci a obsluha tam ke mně byla vyloženě nepříjemná. Paní líčila a obsluhoval mi chlap a ten teda byl. Jelikož mám doma stíny bez paletky, tak jsem chtěla nějakou paletku a ještě do ní nějakej stín, pokud by mi padl do oka.
    Nakonec jsem odešla naštvaná jen s paletkou a už se mi tam nechce.
    Jela bych na Černej Most, ale já mám ráda nakupovat v uzavřeném obchodě a tam je stánek uprostřed chodby =o( a to mám Inglot ráda... ach jo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s ním mám taky "skvělou" zkušenost a soudě podle různých komentářů nejsem jediná. kdybych dala jen na tenhle zážitek, tak už tam nevkročím, bylo to vysloveně nepříjemné a zpětně se divím, že jsem mu udělala vůbec nějakou útratu.
      každopádně ČM jsem se bála, ale nakonec mi ani ta forma stánku moc nevadila (psala jsem o tom tady článek v červenci), tak jsem se zabrala do všech těch líčidel, že jsem to ani nevnímala :)
      a ty slevy nakonec ještě prodloužili do 10.1., tak pokud budeš mít čas, tak doporučuju ještě něco zkusit

      Vymazat
  9. u nas bohuzial Inglot nie je, ale pekne si si vybrala :)

    Pozyvam na Nobilis Tilia Giveaway! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. Normálně po dlouhé době příjdu na tvůj blog v domnění, žes teď nepřispívala a najdu x nečtených článku, z čehož soudím, že se mi Tvůj blog asi nezobrazuje v bloggeru i když ho sleduji... zvláštní :)

    Jinak jsem na jednu stranu i ráda, že u nás nikde v okolí Inglot není, asi bych tam utrácela často.. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Všechny produkty, co tu máš vypadají pěkně :)

    http://nicolexs.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Stíny i tvářenka mají krásnou barvu :) Já freedom paletku nemám, ale myslím, že by mi ráno hodně ušetřila čas. Líbí se mi, že je vše pohromadě :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ten stín na obočí je famózníííí!!! Má fakt dobrou pigmentaci? Přesně takový odstín by se mi hodil! Inglot mám hrozně moc ráda :-) Jediné co by mohli vylepšit, jak píšeš, doplnění označení odstínů názvy, je to takové milé a osobnější, lépe se to pamatuje. Detail, ale pro mne docela důležitý .o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, jo, dám za něj ruku do ohně :) fakt by mě nenapadlo, jak mi ta barva krásně sedne

      Vymazat
  14. Já mám zatím tvářenku, kterou jsem vyměnila od jedné slečny za fix na rty z ladyboxu, který mi vůbec nevyhovoval.. A ta tvářenka je úplně dokonalá :3 Nepráší, nedělá fleky, je hezky výrazná a vydrží celý den :)

    OdpovědětVymazat
  15. Dostala jsem dva oční stíny a tvářenku v krabičce krásy a ani jedno jsem zatím nepoužila :-/ Měla bych to napravit :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Inglot mám moc ráda a na Čerňáku obsluhuje velmi sympatická slečna.

    OdpovědětVymazat
  17. Od Inglotu mám něco málo, zatím jsem si z ničeho na zadek nesedla. Ale chtěla jsem ti, krom výběru odstínů, pochválit ty fotky - to fotostudio je fakt pecka, moc to tvým příspěvkům prospělo (i když ani dříve jsem si na kvalitu fotek nemohla stěžovat), takže paráda, jen tak dál ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc za pochvalu! no je to fakt rozdíl a konečně můžu všechno nafotit večer po práci a o víkendech mám volno :)

      Vymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!