pátek 24. ledna 2014

Rostlinný tělový peeling Yves Rocher

Tenhle peeling už mám doma delší dobu, nedávno jsem o podobném četla u Škodulky, tak jsem si vzpomněla, že mu dlužím recenzi! Mám už několikáté balení, takže ho mám opravdu poctivě ozkoušený a asi je vám jasné, že propadák to nebude :)


Na úvod trochu oficiálního popisu - je to rostlinný tělový peeling, obsahuje meruňková jádra na obroušení, mízu z agáve pro hydrataci a čisticí esenciální olej ze saro (ušetřím vám googlení - je to nějaká aromatická rostlinka z Madagaskaru, používá se mj. na protažení dýchacích cest a přiznám se, že jsem o ní v životě neslyšela).



Balení je klasická tuba postavená na víčko, takové mám nejradši, jde dobře otvírat (žádné zlámané nehty), potisk je typický jednoduchý YR. Jejich obaly se mi hrozně líbí, vždycky mám chuť si spoustu věcí koupit jen kvůli nim. Každopádně za tu dobu, co ho používám, má už třetí design, tenhle můj už neseženete, teď vypadá jinak (klik do e-shopu). Krásně voní, trošku po meruňkách, ale kromě nich tam je ještě něco, asi to saro. Je to ale docela výrazná vůně, taková sladko-kyselá, dovedu si představit, že ne každému sedne.

uznávám, konzistence není zrovna fotogenická :D

Konzistence je hutná gelová, obsahuje spoustu meruňkových zrníček a má takovou nahnědlou barvu. Co se týče hrubosti, tak ty pecičky jsou namleté poměrně jemně, takže žádný extrémně drhnoucí efekt jako třeba u cukrových scrubů nečekejte. Ale zase jich tam je fakt dost, takže obrousí krásně, kůže je pak jemná, hebká a voňavá, nemám pocit vysušení nebo pnutí. Je to můj oblíbený tělový peeling, protože je tak akorát hrubý, ale zároveň účinný. Mám docela ráda i cukrové scruby, ale tenhle stejně používám nejčastěji.


Peeling můžete koupit buď v kamenných prodejnách nebo na e-shopu Yves Rocher. Zapomněla jsem se podívat na cenu v prodejně, ale na netu je uvedena plná cena 270 Kč, což je docela dost, ale momentálně je v akci za 189 Kč. No a co si budeme povídat, v Rocherovi mají ty slevy snad neustále, navíc často posílají různé slevové kupóny atd., takže jde vždycky sehnat levněji. Objem je 150 ml a vydrží mi při používání 2x týdně několik měsíců.
Jaký je váš oblíbený peeling? Máte raši hrubší scruby nebo tyhle jemnější?

8 komentářů:

  1. Jé ten vypadá sakra dobře :D a naopak! Ta konzistence mi přijde fotogenická, vypadá to dobře :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ha, tak jsem myslela že mám ten samý, ale já mám z meruňkových jader a ten je taky božský.

    OdpovědětVymazat
  3. Pro peelingy mám slabost, respektive - moc mě lákají, i když vím, že jakmile některý použiju, tak se celá sloupnu. Mít extra suchou pleť je fakt peklo:-(

    OdpovědětVymazat
  4. No já nevím - na pleť peelingy nemůžu kvůli akné, ale na tělo by to snad nemělo dělat neplechu :P Tenhle mě dost láká :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten zní podle popisu hodně lákavě. :)
    Brunwen

    OdpovědětVymazat
  6. pre peelingy mám slabosť a tento vyzerá super.... vďaka za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Konzistence je super! :-) Mně se líbí moc, fakt jo. A meruňky jsou peelingový evergreen, ty mám moc ráda :) Jenom mě teda udivuje, že je toho jen 150 ml - na tělo bych čekala větší balení. Akorát na rovinku přiznávám, že do tělových peelingů prakticky neinvestuju, vystačím si s obyč peelingem od Baley za pár kaček - myslím, že na těle samotným se toho tolik pokazit nevhodným peelingem nedá (pokud člověk není alergik na něco ze složení, ale to platí o všem). Tohle je ještě snesitelná suma, ale třeba ty pecky za L'Occitane a jeho peelingy, to teda nepobírám vůbec, a to může vonět a být jemňoučký jak chce. Na obličej už je to jiná, tam si vybírám pečlivě. Máš tu někde článek i o obličejovém peelingu?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale vydrží fakt docela dlouho, i když je ho jen tolik... já jsem tuhle zkoušela cukrový od Pure Fiji a byla jsem z něj absolutně unešená a pak jsem zjistila, že velké balení stojí tisícovku, tak mě nadšení přešlo. to teda fakt ne, i kdybych si ty peníze doma tiskla. zkusím si prostě udělat vlastní!
      a obličejové moc nepoužívám, psala jsem tu kdysi v dávné historii o Biodermě (testovací sada Sébium, takže na mastnou pleť), ten byl dobrý, jemný, ale dobře pleť vyčistil, a ještě mám moc ráda Let the Good Times Roll od Lush, ale u něj si nejsem jistá celoroční dostupností, mám pocit, že to je vánoční limitka. ale ten je teda vynikající, nádherně voní a mám po něm pleť jak miminko

      Vymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!