čtvrtek 5. září 2013

Liebster Award TAG

Hezký večer,
dneska tu bude můj první TAG, který jsem dostala od Michaely z krásného blogu Kiss a bee. Je určen pro blogerky, které mají méně než 200 čtenářů a díky němu se můžou víc dostat do povědomí. Takže ještě jednou moc děkuji a jdu na otázky :)


1. Jak dlouho ses rozhodovala, zda začít s blogováním?
To byla spíš taková impulzivní záležitost, pořád jsem o nové kosmetice vyprávěla příteli (kterého to samozřejmě šíleně zajímalo) a tak mě jednou večer napadlo, že si založím blog, abych mohla svoje dojmy sdílet s lidma, pro které je kosmetika taky zábava.

2. Od kolika let se líčíš, které produkty byly tvé první?
Šmarja to je už tak dávno, že si to nepamatuju :D ale řekla bych, že od střední, takže takových deset let už to bude. A první produkty, které si teď vybavím, jsou klasická Maybelline Great Lash a příšerný korektor v tužce od Vichy.


3. Kdyby sis ze své kosmetické zásoby měla nechat jednu věc, co by to bylo a proč?
BB krém Garnier pro mastnou pleť, který mi sedne fakt dobře, i když je to "evropské bíbíčko" a nedělá mi narozdíl od opěvovaných asijských na pleti paseku. A velké sluneční brýle.

4. Jaké je Tvé vysněné zaměstnání?
Ošetřovatelka kapybar.

ňuňu
(zdroj)

5. Kočka nebo pes?
Rozhodně kočka, mám je hrozně ráda, psů se bojím.

6. Jak moc dbáš na svou životosprávu?
Co se týče jídla, tak se nijak neomezuju, fast foody plením, cpu se v jednu v noci a čokoládu sním na posezení. Jednu dobu jsem se snažila cvičit, ale teď to zase nějak flákám, naštěstí mám rychlý metabolismus, tak to není vidět. Ale jednou bych se chtěla dokopat k 30 Days Shred.


7. Koukáš na složení svých kosmetických vychytávek? Pokud ano - kterých?
No dívám se, ale to je asi tak všechno. Sice třeba u šampónů se snažím brát ty bez silikonů, ale třeba ve věcech na obličej jsou skoro ve všem, takže nemám moc šanci se jim vyhnout. Sice bych ráda používala "zdravější" kosmetiku, ale zatím na ten přerod nejsem připravená.

8. Jaká je tvá nejoblíbenější značka drogérkové kosmetiky a proč?
Garnier a Nivea co se týče pečující, jsou kvalitní a za dobrou cenu, ale určitě mi nesedne všechno, některé jejich věci mají místo v mém kosmetickém pekle, ale na jiné zase nedám dopustit. Z dekorativky asi Maybelline kvůli řasenkám, myslím, že patří k těm nejlepším, co se dají sehnat.

9. Bez čeho nevyjdeš z domu?
Bez oblečení a většinou bych nevyšla ani nenamalovaná.

10. Které další blogy s čtenáři do 200 stojí za to znát?
Mezi moje oblíbené blogy patří 50 shades of Anna, protože má pro mě zajímavý výběr produktů a vtipný styl psaní, dál Mitsuuko de Ak, protože píše o značkách, o kterých jsem v životě neslyšela a rozšiřuje mi obzory a určitě Beautypedia by Aja, protože se mi líbí její tipy na líčení a celkově články o dekorativce.

Pro holky jsem vymyslela tyhle otázky:
1. Seznámila ses díky blogu s některou čtenářkou nebo jinou blogerkou i osobně?
2. Jaký kosmetický výrobek byl pro tebe za poslední dobu největší zklamání a proč?
3. Jaká je tvoje dovolená snů?
4. Kdybys měla neomezený rozpočet, co by sis z kosmetiky koupila jako první?
5. Které jídlo se ti nikdy nepřejí?
6. Ví tvoje okolí, že bloguješ? A co na to říkají?
7. Kolik zhruba utratíš měsíčně za kosmetiku?
8. Je nějaká dovednost, kterou bys chtěla umět, ale nikdy ses ji nenaučila?
9. Jaký používáš momentálně parfém?
10. Jmenuj další tři blogerky se čtenáři do 200, které si zaslouží víc pozornosti.

Doufám, že se vám tenhle TAG líbil, brzy tu přibyde zase nějaká ta kosmetika, do té doby se mějte krásně a užívejte si poslední letní dny!
N.

8 komentářů:

  1. Díky za zodpovězení otázek:) Koukám, že dost věcí máme podobných. Ta kapybara mě pobavila, já jsem celá šílená zase do nutrií, které v našem miniměstečku u vody žijí a přítel mě označuje za jejich královnu, protože je pořád chodím krmit:D

    OdpovědětVymazat
  2. No tak to abych do Vánoc sehnala kapybaru! ^^ Ale na přihlášku na VŠOK (Vysoká škola ošetřování kapybar) si holt musíš počkat až do dubna..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s tou přihláškou si klidně pospěš, ať už to můžu na právech zabalit ;)

      Vymazat
  3. Díky za babu, už jsem ji dostala podruhé. Zrovna se ale válím u móře, takže to je teď se mnou takové všelijaké. Zkusím se na to vrhnout co nejdřív. Pardoníček. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vím, v pohodě, to přece nijak nespěchá :) tak si užívej moře a těším se na odpovědi!

      Vymazat
  4. Jestli ti muzu doporucit tak thirty day shred se vyprdni:D Ne vazne, ja ho cvicila fakt poctive, jedla zdrave a vyvazene(to delam porad) a nikde mi neubyl ani centimetr a neshodila jsem ani deko, nevim jak to ty ostatni holky delaji ze tak shodi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ono to není ani tak na shazování, jako na zpevnění, co jsem pochopila. shodit nic nechci, vážím málo, ale potřebuju nabrat svaly

      Vymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!