pátek 26. července 2013

Svatební červencový Ladybox

Ahoj!
V tomhle počasí je nejlepší být venku u vody a my jsme dnešek strávili s přítelem na koupališti, takže jsem "novomanželský" box nafotila až teď. Krabička byla velmi očekávaná a avizovali, že bude opravdu nadupaná, tak se na ni pojďme podívat.



Hodně se mi líbil vnější obal s logama a perforací na otvírání, rozhodně je to lepší než obyčejná kartónová krabice, akorát jsem ho samozřejmě už stihla vyhodit. Vevnitř byly kromě krabičky i nějaké letáčky - Racio, Yves Rocher a česká přírodní kosmetika libebit. Samotná krabka je celkem hezká, barevně se to povedlo, sedí ke svatebnímu tématu, akorát ty balónky už mi přijdou trošku přeplácané. Každopádně jsem ráda, že budou snad i nadále ty tužší krabice, protože určitě vydrží víc než ty původní SenzaBoxí. Dopis převzali z LB, akorát pečeť je teď samozřejmě s novým logem, možná by to ale chtělo změnit barvu, protože na té černé jsou okamžitě vidět všechny otisky a vypadá to strašně nehezky. Ale to je takový detail, já prostě neustále leštím telefon a podobně, protože ty otisky mě vždycky ničí :D


Už na první potěžkání bylo jasné, že box bude hodně plný. Vevnitř byl vystlaný klasickýma harmoničkama, trošku mi chybělo to balení ze SenzaBoxu (krepový papír s nálepkou), tak třeba se k tomu vrátí, přišlo mi to takové elegantní a úhledné. Kromě kosmetiky byly v krabičce ještě kukuřičné pufíky s čokoládou, ty už padly za vlast a škoda, že jich nebylo víc, byly vynikající!


Sprchový gel Palmolive Mediterranean Moments - plné balení. Novinka, voní dost intenzivně, na léto mi přijde vůně až moc těžká. Už jsem ho zkoušela, zanechá pleť opravdu hebkou, asi to bude tím arganovým olejem (taky máte pocit, že ho teď cpou úplně do všeho?). Neurazí, nenadchne, ale určitě ho vypotřebuju.

Sprchová pěna Rituals - cestovní balení. Mám ještě kromě pěny od Baley tu od Rituals z lednového boxu, protože je tak skvělá, že jsem si ji šetřila. Tahle je ještě dokonalejší, vůně bílého lotosu a zeleného čaje je přesně to pravé pro mě, takže asi se někdy plácnu přes kapsu a koupím si ji i v plném balení.


Macadamia Deep Repair maska - vzorek. Tuhle značku znám, ale zatím jsem od nich ještě nic nezkoušela, nějak mě odrazuje to "oil", cokoliv olejovitého jsem si kdy dala na vlasy mi nadělalo víc škody než užitku. Vyzkouším, uvidím, sašetka je docela naducaná, tipuju, že vystačí na dvě až tři použití.

i + m Naturkosmetik Berlin šampon - cestovní balení. Taky už jsem ho zkoušela, vlasy jsem měla z koupáku takové zacuchané, tak jsem byla zvědavá, jak si s nima poradí. Většinou mi tyhle přírodní šampony (bohužel) moc nevyhovují, protože mám hodně husté a tvrdé vlasy a asi tím, že málo pění a nemají v sobě některé ty chemikálie, tak mi udělají na hlavě takové divné tuhé žíně. Tenhle sice docela pění, nádherně citrónově voní, ale bohužel taky nebyl to pravé ořechové. Každopádně víc takové přírodní kosmetiky do boxů!


Libebit mýdlo - cestovní velikost. Většinou jsem ve všech recenzích viděla variantu kostky, já mám tuhle pěknou spirálu a navíc ještě s mojí milovanou levandulovou vůní. Mýdlo má být 100% přírodní, já se teda ve složení zase tak moc nevyznám, ale myslím, že některé věci z něj úplně přírodní nejsou, ale budiž. Mýdel už mám doma hromady, takže asi půjde zase vonět do šuplíku (nejspíš místo toho smrdutého Kiss my face z minulého SB).

A přesouváme se k dekorativce...


Sada na obočí Famous - plné balení. Ta mi udělala kromě Rituals pěny úplně největší radost! Zrovna jsem si totiž plánovala o víkendu nějakou takovou sadu pořídit, takže přišla jako na zavolanou. Sice si nejsem jistá, jak mi budou sedět ty barvy, ale nějak je zkusím nakombinovat, nejvíc mi asi sedne ta prostřední. V balení s praktickým zrcátkem jsou tři stíny, vosk, štěteček a mini pinzeta, která mi ale přijde dost nepoužitelná, spíš jako poslední záchrana. Každopádně za tohle palec nahoru, to se povedlo, i soudě ohlasů na jiných blozích.


Fix na oči L'Oreal - plné balení. Co se týče linek, tak jsem úplná lama, dělám si je radši jenom dole, protože nahoře z toho vyjde vždycky nějaká roztřesená vlnka. Fix je dost tlustý, měly by s ním jít dělat dobře (vám, kteří to umíte), já to budu zkoušet. Byla bych ale trochu opatrná s tvrzením o "intenzivní barvě", pro opravdu hezkou černou se musí přejet minimálně dvakrát.

Oční stíny Lambre - plné balení. Asi nějaký dárek (pro předplatitelky?), v dopise jsem o nich nic nenašla. Už jsem se s nima setkala ve starším boxu, který si objednávala přítelova maminka, má zrovna i tenhle odstín (a asi ho bude mít znova, až ji LB taky přijde). Jsou krémové, barva je hodně intenzivní a fakt na očích drží, ale použila bych je spíš na večerní líčení, přijdou mi intenzivní až moc.

Fix a oční stíny


Rtěnka Yves Rocher - plné balení, personalizovaný produkt. Co jsem se dívala na jiné recenze, tak jsem ještě ráda za tenhle decentní odstín (72 Rose Halé). Yves Rocher mám ráda, jejich kosmetika mi přijde i líbivá na pohled, ale u téhle rtěnky se jim to fakt nepovedlo. Když pominu ten lesklý obal a moji otiskovou úchylku, tak zlatá? Jako by spolu s Lambre stínama propadla někde časoprostorem z minulosti. Zlatá mi prostě na obalech přijde šílená, je to asi povrchní přístup, ale nemůžu si pomoct, obal prodává. Jinak je na rtech příjemná, jídlo a pití zvládá taky celkem obstojně.


Sečteno podtženo - box se povedl, byl fakt plný a doufám, že to nebylo jenom na nalákání na novinku a i dál si udrží tenhle trend. Pečující kosmetika a dekorativka byly vyvážené, to se mi taky hodně líbí. Trochu mě zklamaly tři produkty na mytí naráz, to mohli trochu rozložit, snad se teď dlouho žádný sprcháč neobjeví. Jinak jsem ráda, že se objevily taky ne moc známé značky, to mě na celé myšlence beauty boxů baví nejvíc, poznávat věci a značky, které bych jinak neznala nebo se je třeba jinak neodhodlala koupit. Příští vydání už si ale objednávat nebudu, protože mám teď opravdu hodně kosmetiky, ale obávám se, že mi tohle předsevzetí dlouho nevydrží :)

Objednaly jste si taky tuhle edici? Jste s ní spokojené?

9 komentářů:

  1. Tak já se na šampón i + m těšila, protože mě navnadila ta jeho vůně. :-) Ale v závěru mi udělal z vlasů slámu, navíc jsem vypotřebovala skoro půlku balení, abych nanesla šampón po celé délce. Jinak rtěnku mám odstín 71: Rose Poudré, je trochu víc do růžova, sice se mi líbí, ale ta tvoje se mi snad líbí ještě víc. :-))
    No, a box příští měsíc asi neobjednám, nejen že to nejspíš nestihnu, protože bude brzy vyprodáno a mohla bych zaplatit až kolem 12.8., ale také jsem zjistila, že prodloužili červencovou edici Box4pet do konce srpna, tak budu objednávat, protože jsou tam vážně super věci (a taky musím udělat radost i jinému členu rodiny než sobě, že:D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já hlavně doufám, že udělají brzo i tu hlodavčí verzi! :)

      Vymazat
  2. Jo taky jsem si chvilkami přišla, že si Lady myslí, že se neumíme koupat, když tam byly 3 produkty na mytí.. ale co už :) s rtěnkou jsem spokojená..já mám odstín 12. což je malinová růžová..a když ji nenanesu hodně vypadá i celkem v barvě mých rtů. Přesto ji využijí i odvážnější :).

    Vážně si myslím, že se to povedlo ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lady asi předpovídala tohle počasí :) ale je to hodně povedené, jsem zvědavá, jak na to navážou

      Vymazat
  3. Mně se líbí všechno! To mýdlo máš zatím nejhečí, co jsem viděla :-)

    VELKÁ giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem zatím nikde jinde spirálu neviděla! ještě by se mi líbilo to modré se solí z Mrtvého moře, ale jinak s tou levandulí se trefili přesně :)

      Vymazat
  4. Krabičku jsem si neobjednala.Nejsem jejich příznivec. Myslím, že toto vydání si blogerky hodně rozmazlilo.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jen hlásím, že masku už jsem použila 3x a je fantastická!!! Vůbec vlasy nemastí a regeneruje skvěle. A to mám svoje vlasy fakt totálně mastné, takže jsem ze zkoušení měla velké obavy :). Připadá mi min. stejně kvalitní, jako jsou masky od Redkenu nebo Kerastase (můj názor) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si ji chci nejdřív někam přelít, protože ten pytlíček je na cestování celkem nepraktický a po prvním použití ji fakt zahodit nechci, navíc když teda vydrží víckrát :) tak jsem na ni zvědavá!

      Vymazat

Moc děkuji za vaše milé komentáře, dělají mi radost! Reklamu, vulgarismy a "zvu tě..." komentáře ale netoleruju, považuju za spam a mažu!